Urban Arrow

Impact

Het lanceren van de MVP (Minimal Viable Product) van de website had meteen impact op de merkidentiteit van Urban Arrow. Naast de snelle en comfortabele gebruikerservaring van de fiets zelf, biedt de website van Urban Arrow die nu ook. En we blijven de website verbeteren; via een abonnementsmodel passen we Agile-technieken toe om snel en flexibel technische updates te doen.

De vraag

Fietsenmerk Urban Arrow verkoopt haar fietsen voornamelijk via dealers, wat commercieel goed werkt. Tegelijkertijd is het beperkend voor de merkpositionering: op de site van dealers is namelijk minder ruimte om het eigen verhaal te vertellen. De vraag aan ons? Bouw een volledige e-commerce website die Urban Arrow positioneert als een merk dat met haar elektrische bakfietsen zorgt voor schonere, stillere en efficiëntere steden.

Het proces

Ons Consultancy-team verdiept zich samen met het team van Urban Arrow in de belevingswereld van het bedrijf. Wat willen zij bereiken? Wie is de doelgroep? Dit is een noodzakelijke stap om de gebruikersflows te bepalen. Na deze strategische fase richten ons Design- en Tech-team zich op het ontwikkelen van de website. Omdat Urban Arrow een abonnementsdienst bij ons heeft, blijven wij met een iteratieve benadering de website verbeteren. Daarnaast monitoren wij de resultaten om de processen verder te optimaliseren.

Menno Huisman

Digital director / Partner

Goed ontworpen informatie kent gelaagdheid. Voor Urban Arrow hebben we gelaagdheid toegepast in de klantreis: van merkverhaal naar fietscollectie, en van productconfigurator naar winkelzoeker.

Een uitstekende partner op het gebied van websiteontwikkeling. We zijn erg tevreden over de nieuwe website en de samenwerking verloopt zeer voorspoedig.

Pieter de Vries, Productmanager IoT

Wil jij ook je merk positioneren met een strakke en heldere website?

Wij denken graag mee!

Neem contact op