Digitale strategie
5 min leestijd

Digitale strategie voor een e-bikemerk

Vivien Kinnear

Projectmanager
Hoi Jelmer! Wat kun je ons vertellen over je werk bij QWIC?
Wat zijn de grootste uitdagingen voor jouw functie en om QWIC in de markt te zetten?
Hoe veranderen e-bikes volgens jou de manier waarop we naar ons werk gaan en onszelf voortbewegen?
Over de website: je team had een workshop bij ons voordat we begonnen met het design. Hoe heeft dat de visie op jullie website en jullie merk beïnvloed?
Hoe verliep het besluitvormingsproces bij QWIC tijdens het productieproces?
Hebben we samen bereikt wat we in eerste instantie wilden bereiken, met het doelen van de nieuwe website in het achterhoofd?
Wat is de grootste uitdaging als je de website ziet groeien en evolueren?
Wat was de grootste verrassing met betrekking tot de analyses en feedback op de website?
Welke aspecten waardeer je het meest bij het werken met een digitaal ontwerpbureau als Clarify? En waarom?
Hoe meet je de impact of het bereik van je doelen in je online communicatie?
Zie je grote verschillen tussen de verschillende landen waaraan je levert, wat betreft het bereik en de impact van de website? Waarom denk je dat dat is?
Wat is je favoriete onderdeel van de website en waarom?

Meer weten?

Lees meer